Huishoudelijk Reglement

  1. EEN VERBLIJF RESERVEREN
    • Bij reservering geef je een realistische benadering van het aantal deelnemers op. Dit is noodzakelijk voor onze kamerindeling en de huisvesting van verschillende groepen ( indien van toepassing ).
    • Tot 6 maand voor je verblijf kan je nog wijzigingen aanbrengen aan dit aantal. Je verwittigt daarvoor De Zeekameel via mail. Je bent zelf verantwoordelijk dit op te volgen.
    • Op basis van het aantal deelnemers gekend 6 maand ( of minder voor wie een kortbij reservatie aanvraagt ) voor aanvang verblijf, betaal je in ieder geval 80% van de totaalprijs afgesproken bij de reservatie.
    • 1 maand voor aankomst dient het aantal deelnemers gekend te zijn en dit aantal doorgegeven personen wordt in rekening gebracht.
    • Zijn er dan nog eventuele bijkomende maaltijden en/of overnachtingen nodig, kan je dit tot 2 weken voor aankomst aanvragen en deze worden dan ook in rekening gebracht op de eindfactuur.
    • Kom je graag nog eens op bezoek, gelieve een afspraak te maken a.u.b.
  2. AANKOMST TIJDENS DE WEEK :
    • Inchecken door de groepsverantwoordelijke kan vanaf 10.00 uur tot 19.00 uur
    • Kamers zijn beschikbaar vanaf 16.00 uur
    • Bagage wordt op de aangewezen plaats geplaatst
    • Je verneemt de belangrijkste afspraken en ondertekent het huishoudelijk reglement
  3. WEEKENDGROEPEN :
    • Inchecken is mogelijk vanaf 17.00 uur
    • Kamers zijn beschikbaar bij aankomst
    • Je verneemt de belangrijkste afspraken en ondertekent het huishoudelijk reglement
  4. VERTREK :
    De kamers dienen vrij te zijn tegen ten laatste 10.00 uur. Wil hierbij rekening houden bij de opmaak van uw verblijfsprogramma. Lokalen worden vrijgemaakt tegen het middagmaal. De groepen die bij ons logeren krijgen een aantal taken bij het einde van het verblijf.
    SLAAPGEDEELTE :
    • Vuilnisbakjes ledigen in de grote vuilnisbak in de gang.
    • Lakens aftrekken en in de karren op het gelijkvloers gooien voor het ontbijt
    • Alle persoonlijke spullen uit de kamer halen
    DE GEBRUIKTE LOKALEN :
    • De gebruikte lokalen vegen
    • Alle gebruikte meubilair terugplaatsen
    • De tafels afwassen
  5. SCHOENEN :
    In de kastjes van de inkom en onder de kapstokken in de grote gang kan je je schoenen kwijt. In De Zeekameel lopen we zoveel mogelijk rond met de pantoffels.
  6. MAALTIJDEN :
    De uren van de maaltijden zijn als volgt :
    • Ontbijt : tussen 08.00 en 09.30 uur
    • Middagmaal : tussen 12.00 en 13.00 uur of volgens afgesproken , lunchpakket is ook mogelijk.
    • Avondmaal : tussen 18.00 en 19.00 uur of volgens afgesproken.
  7. BEDDEN :
    Om hygiënische redenen is het gebruik van lakens verplicht. Alle bedden moeten opgemaakt worden met een onderlaken en een kussensloop.
    Alle bedden zijn voorzien van een donsdeken die moet voorzien worden van een overtrek die moet voorzien worden van een overtrek. Slaapzak is toegelaten. (Zie onze milieumaatregelen!)
  8. DRANKEN :
    Dranken worden verkocht aan normale prijzen.
    WIJ VRAGEN VRIENDELIJK VAN GEEN EIGEN DRANKEN MEE TE BRENGEN!
  9. LAWAAI :
    Om de rust van de medebewoners en de omgeving te garanderen verzoeken wij het stil te houden tussen 22.00 uur en 07.00 uur op de slaapverdiepingen en de inkomhal.
  10. ONDERHOUD :
    Alle gemeenschappelijk ruimtes , toiletten , inkomhal en trappen worden regelmatig gekuist.
    Gelieve buitengewone vervuilingen ( muren of ramen bekladden , abnormale vervuilingen , … ) worden door de klant zelf opgekuist.
  11. BEWUST OMGAAN MET ENERGIE :
    • Gebruik de thermostatische kranen om de t° te regelen.
    • Open de ramen en deuren niet wanneer de verwarming is ingeschakeld.
    • Lichten doven in lokalen die niet gebruikt worden.
    • Verspil geen water.
  12. HUISDIEREN :
    Huisdieren zijn niet toegestaan. Wij kunnen enkel een uitzondering maken voor hulp- en geleide honden.
  13. ROOKVERBOD EN MILIEUVRIENDELIJKE ROKERS :
    Er geldt een algemeen rookverbod. Buiten zijn verschillende asbakken voorzien.
  14. SCHADE :
    Alle veroorzaakte schade dient vergoed te worden. Geconstateerde schade moet onmiddellijk bij aankomst gemeld worden.
  15. SLUITEN :
    De buitendeuren worden afgesloten door BART of LIESELOTTE bij het slapengaan.
  16. VERLOREN VOORWERPEN :
    Heb je persoonlijke bezittingen achtergelaten in De Zeekameel ? afhalen kan na afspraak of het kan opgestuurd worden mits vergoeding.
  17. WIFI :
    De Zeekameel beschikt over een gratis WIFI-netwerk voor de klanten. De code kan je verkrijgen bij BART OF LIESELOTTE.
  18. PARKING :
    De Zeekameel beschikt over een parking achteraan het gebouw. Ook kan men gratis parkeren in de straat.